BV Group
     
 
         

 

Δήλωση Αμεροληψίας

Οι βασικές Αρχές και Διεργασίες μας

 

Προστατεύοντας την Αμεροληψία 

"Μια από τις βασικές αρχές του Bureau Veritas Certification και επίσης ένα στοιχείο κλειδί στον Κώδικα Ηθικής, είναι η Αμεροληψία. Είναι λοιπόν σημαντικό για το Bureau Veritas Certification να διαχειρίζεται κάθε εν δυνάμει σύγκρουση συμφερόντων για να διαφυλάξει την Αμεροληψία των υπηρεσιών αξιολόγησης και πιστοποίησης τις οποίες παρέχει."
 
Αυτό έχει ως στόχο να διαφυλάξει την αντικειμενικότητα και το όνομα του Bureau Veritas Certification, να διασφαλίσει την ικανοποίηση του πελάτη και να συμμορφωθεί με τους κανονές της Διαπίστευσης και των κανονιστικών οργάνων.

"Το Bureau Veritas Certification έχει καθορίσει και διατηρεί μια αυστηρή πολιτική Αμεροληψίας την οποία παρακολουθεί μέσω εσωτερικών και εξωτερικών συμβουλιών Αμεροληψίας σε παγκόσμιο επίπεδο."

BUREAU VERITAS CERTIFICATION - ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Η Διαδικασία Πιστοποίησης

Το Bureau Veritas έχει σχεδιάσει παγκοσμίως διαδικασίες για πιστοποίηση οι οποίες είναι σύμφωνες με τις αρχές διεθνών προτύπων και κανόνων.

Μέσω της επαφής τους με το Bureau Veritas Certification, οι πελάτες μαθαίνουν τα κύρια βήματα και διεργασίες που σχετίζονται με τις πιστοποιήσεις μας, καθώς επίσης και τα δικαιώματα τους και τις υποχρεώσεις τους όταν αιτούνται υπηρεσίες πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης.

Το Bureau Veritas Certification επικοινωνεί τις πληροφορίες αυτές σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

 

Οι πελάτες μας
 
Το Bureau Veritas Certification έχει πιστοποιήσει περισσότερες από 80.000 εταιρείες. Για να πληροφορηθείτε εάν μια εταιρεία είναι πιστοποιημένη από το Bureau Veritas Certification ή για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση μια πιστοποιημένης εταιρείας, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το τοπικό γραφείο του Bureau Veritas Certification στην αντίστοιχη χώρα που βρίσκεται η εταιρεία.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με την αντίστοιχη εταιρική ομάδα.
 

 

Complaints - Παράπονα
 
Στο Bureau Veritas Certification, οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των πελατών μας, όπως επίσης και όλων των ενδιαφερόμενων μερών, αποτελούν άμεση προτεραιότητά μας.

Οποιοδήποτε παράπονο που αφορά σε έναν πιστοποιημένο πελάτη ή τον Φορέα Πιστοποίησης αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα και ανταποκρίνεται άμεσα.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

Contact Desk

Τμήμα Πιστοποίησης

Τηλ: 210 40 63 000

Fax: 210 40 63 118

emailΣτείλτε μας e-mail